.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنزل 20 رتبه ای شهرستان بهشهر در بحث آموزش

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: تنزل وضعیت آموزشی شهرستان بهشهر از رتبه هفت استانی به 27 استانی در سه سال گذشته برای استان فاجعه است.

به گزارش شمال نیوز  ، احمد علی مقیمی افزود: متاسفانه اکثریت مدارس بهشهر به صورت دوشیفته فعالیت می کند که سبب کاهش ارتقاء توان علمی دانش آموزان در مدارس می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدارسی در منطقه بهشهر وجود دارد که هنوز با نئوپان و سیم بسته شده اند و از ایمنی مناسبی نیز برخوردار نیستند.

نماینده مردم شهرستان های شرق مازندران در مجلس از مدارس بهشهر و کیفیت آن گلایه کرد و اظهار داشت: شهرستان بهشهر از نظر علمی یک کپرنشین مدرن بوده و باید مسئولیت پذیری بیشتری از سوی مدیران شهرستان برای توسعه فضای آموزشی منطقه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رتبه علمی دانش آموزان شهرهای شرق مازندران در گذشته تک رقمی بوده افزود: متاسفانه به واسطه پایین بودن سرانه فضای آموزشی مناسب و توسعه علمی این رتبه در شهرستان تنزل یافته است.

علی نبییان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران نیز در سخنانی اعتبارات سال گذشته این نهاد برای امر مدرسه سازی را 275 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: میزان اعتبارات ساخت و نوسازی مدارس استان در سال جاری از رشد 15 درصدی برخوردار است.

محمد احمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر نیز از نبود مرکز دارالقرآن در منطقه انتقاد کرد و گفت: با توجه به آوازه بلند دینی و پرورش عالمان فراوان این خطه شهرستان بهشهر از داشتن مرکز دارالقرآن محروم است.

وی با اشاره به اینکه تاسیس دبیرستان معارف اسلامی برای ارائه آموزه های دینی از نیازهای شهرستان است ادامه داد: مدارس شهرستان بهشهر نیازمند ارتقاء در کیفیت فضای آموزشی و علمی هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1388
اینها که گفتید همه ضعفهای شهرستان وبی ...گی مسولین آن است چه ربطی به استان داره که میگید فاجعه دراستان.؟ چرا اونهایی که 20 پله صعود کردند را نام نمی برید؟
سارا 31 تير 1388
همیشه شاهد کم لطفی های مسئولین نسبت به بهشهر بودیم .
من که می گم اگر بهشهر جز استان گلستان بشه وضعش خیلی خیلی بهتر میشه .
از دست مازندرانی های حسود راحت می شیم.
baboli 31 تير 1388
باسلام به آقاي مقيمي بفرماييدبه عنوان يكي ازتصميم سازان وتاثيرگذاران سرنوشت استان كمك كنيدشايسته سالاري جاي روابط وملاحظه كاريهاي ديگررابگيردآنوقت شكوفايي رادرهمه زمينه ها شاهدخواهيم بود.موفق باشيد.
یک شهروند 18 مرداد 1388
آقای مقیمی .تا آنجا که مادیدیم و شندیم آموزش و پرورش بهشهر در طی این چند سال رشد چشگیری داشته . چگونه به عنوان یک نماینده اینگونه از وضعیت آموزش بهشهر اینگونه تعریف میکنید . آیا باز هم منافع شما اینگونه ایجاب میکند که ضد و نقیض سخن بگویید ؟
رضا 18 مرداد 1388
جناب آقای مقیمی لطفا دیگر حقایق را نکار نکنید . تا زمانی که مهره چینی های شما ادامه دارد ظاهرا ما باز هم باید شاهد اظهار نظرات بی پایه و اساس شما باشیم.
نا شناس 18 مرداد 1388
آقای مقیمی این آمار کذب را از کجا آورده اید . شاید از مسائل شهر خود بی اطلاع هستید آقای نماینده !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.806 seconds.